y

y

понеділок, 23 червня 2014 р.

* * * 

" Цвітіння білих айстр "...

Знаєте, який колір я люблю найбільше ? Білий...Це моя давня і палка любов :girl_tender:...Є кілька улюблених але білий, то фаворит...Є в ньому щось чисте, невинне, ніжне і безмежне...Таке, як ранковий туман, пухнасті легкі хмаринки, перший сніг і...пелюстки ніжних айстр ...

От і захотілося зробити щось таке стримане, лаконічне і легке...А поєднання біло-молочного і бронзового кольору надає йому елегантності і деякої вінтажності ...Використано натуральний перламутр і сколецит, натуральні річні перлини, авантюрин...До речі, сколецит - камінь, який дарує спокій, душевну гармонію, знімає втому і страх. Він природній м'який оберіг ...

Розмір кулону - 11 х 4 см, основа - 46,5-50,5 см.
Є в наявності.








А я, звісно, до :
 
  Лізи в Мир мох грёз :))).


 
І до Віки в " Рукодільне кафе "

10 коментарів:

  1. Спасибо, Танюша !
    Значит всё удалось - именно нежности и хотелось :))).

    ВідповістиВидалити
  2. Твои золотые ручки еще и украшения делают? -- ну вообще, супер. Очень нежное и красивое колье.

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, Оксана, спасибки - стыдливо прячу глазки и краснею :)))...От комплимента конечно :)))...Рада, что нравиться !

    ВідповістиВидалити
  4. Хах! В такому поєднанні я теж вже люблю білий колір! :))))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарна прикраса. Мені завжди таке поєднання кольорів нагадує каву з молоком :)

    ВідповістиВидалити
  6. Уже сложно слова восторга подбирать! Очень красиво! Спасибо за участие в проекте Рукодельное кафе!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, дівчатка !
    Так, в цьому кулоні кожен знаходить щось своє - хто квіти, хто каву з молоком, хто сніжинку :)))...Словом, білий він такий - безмежний :)))...

    ВідповістиВидалити
  8. я тоже люблю кофе, поэтому для меня это украшение - кофе с молоком -)))
    а вообще его приятно будет носить и молодой девушке и взрослой женщине... по моему мнению оно получилось вне возраста!
    спасибо за участие в Июньском Креативе у Лизы

    ВідповістиВидалити
  9. Да, кофеманов видно сразу :)))...Я люблю чай ( с молоком и мёдом ) и у меня другие ассоциации :)))...А украшение, действительно, вне возрастное - именно такого эффекта и хотелось добиться...
    Спасибо, Оксана !

    ВідповістиВидалити